نکته ایی از هولوگرام و نوع شفاف آن
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

 ظرافت هولوگرام های شفاف 

یک ویژگی در هولوگرام های شفاف وجود دارد که بسیار پراهمیت است . و آن این است که هولوگرام های شفاف با زیبایی خاص خود با سطح الصاق ادغام می شود. این به گونه ایی شکل میگیرد و انجام میشود که می تواند سرتا سر سطح الصاق را در برگیرد ولی کوچکترین فضایی را از نظر محتوایی اشغال نکند.

تمام اطلاعات و تصاویر هولوگرام های شفاف قابل مشاهده هستند که با جلوه ای چشمگیر از فناوری هولوگرام یکپارچه شده اند. این افکت ها هیچ گونه مزاحمتی برای خوانش اطلاعات سطح زیرین ایجاد نمی کنند و از طرفی، تمام ویژگی های امنیتی سایر هولوگرام ها را در بر دارد.

مزایای هولوگرام شفاف

استفاده از فیلم های مختلف و رنگی برای هولوگرام ها، باتوجه به کاربرد و سند و یا سلیقه مشتری صورت می گیرد. استفاده از هولوگرام های رنگی، هرقدر هم هماهنگ با سطح الصاق باشد، باز هم فضایی را اشغال می کند و آلودگی بصری ایجاد می کند.

ولی هولوگرام های شفاف به زیبایی و ظرافت با سطح الصاق ادغام می شود. به طوری که می تواند سرتا سر سطح الصاق را در برگیرد ولی کوچکترین فضایی را از نظر محتوایی اشغال نکند.

 





:: برچسب‌ها: هولوگرام ,هولوگرام ها ,انواع هولوگرام,انواع هولوگرام ها ,هولوگرافی,هولوگرافی ها,انواع هولوگرافی ها,انواع هولوگرافی, ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: